Thursday, March 4, 2010

ARTIKELKU TIADA UNSUR PROVOKASI

Wednesday, 03 March 2010 21:02


Saudara Pengarang,

ADALAH menjadi tanggungjawab seseorang itu tidak kira apa bangsa dan agamanya untuk berlaku adil bagi semua pihak tanpa ada rasa untuk menyebelahi mana-mana pihak sekaligus boleh menimbulkan ketidakadilan mahu pun penganyaiaan di satu pihak yang lain.

Sebelum ini, pada artikel saya yang telah lalu banyak menyentuh mengenai isu dan masalah yang kami hadapi terutamanya di kawasan zon Tungku berkaitan dengan kemudahan bekalan air paip bersih terawat yang sehingga kini masih belum lagi kami nikmati.

Di sini ingin saya tegaskan bahawa semua bentuk isi kandung dan jalan penulisan artikel yang telah lalu adalah hasil daripada cetusan, idea dan luahan saya sendiri yang mahu melihat agar suatu masa nanti masalah yang di utarakan akan diberi perhatian dan seterusnya dapat di realisasikan di kawasan kami.

Ini bermakna, saya bertanggungjawab sepenuhnya keatas artikel saya yang telah diterbitkan oleh sabahkini selama ini dan ianya tidak dipengaruhi oleh provokasi atau pun hasutan oleh mana-mana pihak sekalipun oleh editor Sabahkini.net sendiri iaitu MUTALIB M.D

Semoga dengan pengakuan dan penjelasan yang saya berikan ini dapat memberi dan meletakkan keadilan kepada semua pihak terutamanya kepada editor sabahkini.net

ROSLI ALPIN

No comments:

Post a Comment